U Božićnom lovu 70 lovaca pobilo 17 divljih svinja

Vijesti, 24. prosinca 2007.
  

Ovog vikenda je u organizaciji tvrtke Euromarket Vtc d.o.o. upriličen drugi po redu Božićni lov. U zakupljenom lovištu Virovitička Bilogora koje se prostire na centralnom dijelu Bilogore na području županija Virovitičko - podravske i Bjelovarsko - bilogorske za sve poslovne partnere i goste omogućeno je da se okušaju u svom lovačkom umijeću.

Ukupno sedamdesetak lovaca iz cijele Hrvatske, od Dubrovnika do Vukovara, polučilo je iznimno dobre rezultate, te je odstrijeljeno 17 komada divljih svinja. Osim uživanja u samom lovu na divlje svinje, sudionici su uočili i posnimali velika bogatstva prekrasne prirode i visoke divljači.

Nakon uspješnog lova, završetak i počast odstrijeljenoj divljači odsvirali su virovitički lovački rogisti, koji su naposljetku prigodnom melodijom označili i pozvali sve lovce na svečani božičini lovački ručak. (ar)

Otvoreno 5101 puta
 
Vaše ime
Adresa e-pošte
Komentar
 
1 Pitomača, 24.12.2007. 16:21
Strašno!
Svinje pobiju svinje pa se slikaju s njima.Lovci su ljudi bez srca i duše!Tko ima snage ubiti divlju životinju ima snage ubiti i čovjeka.Sramota od tih"osoba"na fotografijama.
Zar nam je to budućnost turističkih potencijala županije?
Budale,dabogda završili isto kao i one.
 
 
2 , 24.12.2007. 16:48,
koji seljaci.
 
 
3 :), 24.12.2007. 16:52,
Tak je...gamad
 
 
4 Cezar, 24.12.2007. 16:55,
Kak vas se nije sram slikat u krvi do koljena! Ovakav pokolj veprova zadnji put u Europi su napravili Asterix i Obelix.
 
 
5 --, 24.12.2007. 18:23,
odurni su!!!!
 
 
6 Isus, 24.12.2007. 18:26,
a s njima i onaj Kirin, koji panjevi :)
 
 
7 super hik, 24.12.2007. 18:31,
naoružana skupina pijanih ljudi koja kroz šumu ide u birtiju=LOVCI
 
 
8 , 24.12.2007. 19:36,
"Osim uživanja u samom lovu na divlje svinje, sudionici su uočili i posnimali velika bogatstva prekrasne prirode i visoke divljači." Uživanje u lovu je u tome da nedjeljom nisi doma, i cijeli dan ždereš i ločeš!
 
 
9 head, 24.12.2007. 20:47,
samo tako odstrelit tu svu divljac sto nam zdere kukuruz po ljeti i sto unistavaju nasa polja svaka vam cast i mislim da je to u redu da nema takvih dobrih lovaca u zupaniji di bi te svinje danas bile mozda bi s nama hodale po centru.ako nas ministar kirin ima novaca za takav lov ja mu ne zamjeram nego mu zelim cestit bozic i novu godinu .by HEAD poz svim djelatnicima policije i ministru kirinu......
 
 
10 lovac, 24.12.2007. 21:08,
da i među lovcima ima onih dobrih i onih "manje" dobrih (a to su uglavno oni stasali burnih devedsetih) je točno.No velika večina lovaca su istinski ljubitelji prirode i zaštitari.Pozivam sve ljubitelje životinja da ovih dana samnom raznesu po prirodi koju tonu kukuruza i nekoliko desetaka bala slame da bi "bambijeve"mame imale u prolječe dovoljno mlijeka(da ne zaboravim...navedeno se nosi kilometrima i to na leđima)I pozivam sve koji vole životinje kroz prozor dnevnog boravka da mi se jave,donijet ću im sve pse i mačke lutalice koje uspijem uhvatiti.
 
 
11 E,lovče,lovče..., 24.12.2007. 22:23,
Da postoji na svijetu lovac koji voli prirodu i život-nebi bio lovac!Lovci su ubojice i hrane jadne životinje samo zato da bi Bambijeve mame mogle na svijet donijeti buduću lovinu koju sa guštom ubijaju.
Stoga neka te bude sramota što se proglašavaš ljubiteljem prirode jer tebe nije briga za život nego samo za klanje!Ti ne hraniš da bi netko živio nego NAS POZIVAŠ da ti pomognemo odgajati buduće tvoje mete.
Krvav je to kukuruz!
 
 
12 KTM, 25.12.2007. 11:47,
Vi svi ovdje koji pričate priče kako su lovci ubojice itd... nemate pojima o prirodi. Kao prvo zamislite da nema lovaca, zamislite koliko bi se divljaći nakotilo ??? evo za primjer na putu do virovitičkih ribnjaka (znaći cca. 5-6 km od grada) bi vam najmanje 3-4 puta na cestu, ne daj Bože pod kotaće izletjela npr. divlja svinja onako cca. 200 kg (a ima ih i težih) i sad ja vas pametnjakoviće pitam na šta bi ta priroda izgledala, a i vi i vaš auto nakon udara u takvu životinju ... ??? I još bi vas lovačko društvo tužilo jer ste ima ubili životinju (a cijene nisu male). Hodaš gradom kad ono jelen trči po centru grada, auti ga zaobilaze itd...
ZAPAMTITE OVO SAD : LOVCI su ti koji ODRŽAVAJU PRIRODNU RAVNOTEŽU jer mi NEMAMO PRIRODNOG PREDATORA koji to čini umjesto čovjeka, pa to mora čovjek činit. Mi nemamo lava, tigra, geparda, hijene, pumu, vuka, medvjeda itd... da prirodno održavaju ravnotežu. Postoje lovno gospodarske osnove koje kažu da se na području na kojem gospodari neko lovačko društvo (površina od nekoliko stotina hektara i više) znaći tokom jedne lovne godine (i tako za svaku godinu) treba odstrijeliti npr. karikiram 25-30 svinja, 50 zečeva, 250 fazana, 50-60 srneće divljaći itd... na tom području na kojem gospodari i tako svako lovačko društvo za sebe i tako se onda održava prirodna ravnoteža, jer NE SMIJE biti nečega previše a nečega da nema, zato su lovci tj. čovjek taj koji to pazi i održava ravnotežu. Uzmite si malo literaturu pa si pročitajte o lovu i lovcima ... pa da ne ispadnete u javnosti glupani već načitani i pametni ljudi ... I još nešto vidim svi se gadite kao ima krvi do koljena itd... šta vi mislite da lovci idu u lov sa pračkama, pa kako da ubiju, a da ne poteče krv ??? to vam je isto kad cura kaže, jebala bi se a da mi ne uđe, nemoguća misija ...
Znaći zaključili smo, literaturu u ruke i puno čitat, a ne ovaku se pravit pametan u javnosti, a ustvari glup ko stup ... Pozdrav !
 
 
13 , 25.12.2007. 12:06,
Ma KTM ti si obični ubojica! Tebi je ok napraviti pokolj. Pogledaj te slike, krvi do koljena. Sramite se krvožedne životinje!
 
 
14 Sinner, 25.12.2007. 12:12,
Baš krasno!
 
 
15 priroda u očima KTM-a, 25.12.2007. 12:33,
Kakva ti je to priroda gdje se voziš autom i gaziš divljač?
Zašto Hrvatska i ovaj dio Europe ali i cijeli svijet nema prirodnih predatora?Nije li ih možda lovac čovjek istrebio?A sada se lovci hvale kako ono održavaju "prirodnu ravnotežu".
Lovci su koljači i ubojice,ništa drugo.Hrane životinje samo da bi ih poslije mogli ubiti.Prirodni predatori ubijaju radi hrane a čovjek radi zadovoljstva i davno stečenih primitivnih nagona.I opet ponavljam!Ljudi su trebali evoluirati i pokazati svoju inteligenciju na tom polju.Ali jopa,kirin,koić i ostali "lovci"su primitivni niskointeligentni stvorovi na kojima evolucija nije dala svoj dodir.Te jedinke su ubojice koji zadovoljavaju svoje primitivne nagone da pokažu ostalima tko je vođa čopora.
Ali mi ostali koje oni smatraju čoporom smo dodirnuti evolucijom i trudimo se izbjegavati takve primitivce.Nekad s više uspjeha,nekad s manje!Kad tad će i ti primitivci završiti kao i njihova lovina!Pojest će ih vrijeme!
 
 
16 , 25.12.2007. 12:53,
Pročitajte u izvrsnoj knjizi "ŽIVOTINJA I ČOVJEK, autora Nikole Viskovića, poglavlje o lovu. Tu su lovci potpuno raskrinkani u njihovom "hobiju" iz obijesti, primitivizma, sticanja trofeja, razvijanja "muških vrlina"...
Na www.prijatelji-zivotinja.hr, u rubrici "Lov" između ostalog, možete pročitati 8. LOVAČKIH LAŽI.
 
 
17 , 25.12.2007. 12:58,
Opet tvrtka Euromarket Vtc.
 
 
18 x man, 25.12.2007. 13:27,
mislim da kako odjelo ne cini covjeka tako nemozemo generalizirati ni "kukolj" medju lovcima... A on ocito sudeci po odgovornosti i takticnosti u objavljenim slikama ocito postoji. Oprostit cete, ja nisam lovac, ljubitelj prirode da, ali ove slike nemaju veze ni sa cime, ni lovom ni prirodom, vec bahatim hvalisanjem, narcisoidnoscu i ponasanjem "kaj nam pak moreju",... ! zao mi je sto sam ovo morao vidjeti (mislim na komentare, koji su vecinom opravdani) ali IMA LOVACA KOJI SU OLICENJE OCUVANJA PRIRODE I KOJI NEPUCAJU KAO TALIJANI NA SVE STO GMIZE!!!! SRETAN I CESTIT BOZIC!
 
 
19 mi, 25.12.2007. 13:30,
ja bi sve te ljude spalila na lomači
 
 
20 Prijatelj životinja :), 25.12.2007. 13:53,
Eto "naših elitaša" i na Top listi negativaca!
http://www.prijatelji-zivotinja.
 
 
21 xy, 25.12.2007. 14:21,
odurnooo
koji primitivizam.
 
 
22 , 25.12.2007. 19:39,
http://www.prijatelji-zivotinja.hr/index.hr.p vam sve piše!
 
 
23 , 25.12.2007. 19:40,
http://www.prijatelji-zivotinja.hr/index.hr.p
 
 
24 , 25.12.2007. 20:16,
Evo i Index.hr objavio:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/haski-optuzenik-general-
markac-po-bilogori-lovi-divlje-svinje-sa-ministrom-kirinom/369162.aspx
 
 
25 Luka, 25.12.2007. 22:05,
Cinjenica je da je covjek svojim uzgojem hrane stvorio njen visak u
prirodi. Takodjer cinjenica je da tu istu hranu jedu i zivotinje. I
onda dobijemo situaciju da prirodne ravnoteze nema, jer se u stanistu
nalazi mnogo vise hrane nego sto bi je inace bilo. Vise hrane znaci i
vise divljaci, dakle i vise stete. A protiv lovaca se moze buniti samo
onaj tko nije vidio kako seljaci rjesavaju stetocine poput srna,
divljih svinja i jelena, a o vukovima i predatorima koji napadaju
stoku da ne govorim. Koriste se otrovni mamci nakon kojih zivotinja
umire danima, klopke za noge u kojima zivotinja isto tako umire danima
ili dok si sama ne pojede nogu i oslobodi se. Vjerojatno nikada niste
vidjeli i omce od tanke zice kojima ubijaju zeceve. Sto lovci rade je
pokusavaju odrzati broj divljaci u onim okvirima kakve bi priroda sama
u tom stanistu mogla odrzavati, dakle bez covjekova utjecaja. To
osigurava da su stete na covjekovoj hrani minimalne, cime se i
sprecava da seljaci poduzimaju nesto na svoju ruku.A osim toga, sto se
tice ovog krcmarenja, u svakom zitu ima kukolja, pa tako i medju
lovcima. Od 23 puta koliko sam ove godine bio u lovu, 2 puta je bilo
otvorenje/zatvaranje, 3 lovna dana, a ostatak su bile radne akcije.
Buduci da lovci uz najvece napore ne mogu broj predatora poput lisica
svesti na prirodni broj, stradava izuzetno mnogo sitne divljaci
posebno peradi. Zato moje lovacko drustvo svake godine u staniste
pusti preko 100 fazana, a cijele godine ih se izlovi mozda 50.
Nadalje, radne akcije ukljucuju ciscenje kanala za navodnjavanje,
sijanje kukuruza za prehranu zivotinja zimi i slicno. U hrvatskoj se
cesto dogadja da zbog nekolicine svi dodju na los glas, pa je tako i
sa lovstvom. A kolege, nemojte se zabrinjavati, jer je svakom
normalnom jasno da bez lovaca nema ni prirodne ravnoteze
 
 
26 Luka, 25.12.2007. 22:15,
I jos nesto. Lovacka laz broj 1-4 je potpuno netocno interpretirana
cinjenicama koje nisu primjenjive na prostore izvan zasticenih. Naime
u nacionalnim parkovima ne uzgaja se intenzive kulture, koje su hrana
divljaci, pa stoga i nije moguce prenijeti iskustva od tamo na
'vanjski' svijet. Oni predlazu da se promijeni nacin uzgoja hrane, a
to s danasnjom potrebom za hranom nije moguce. I stoga dok je ovakva
situacija, nema alternative kontroliranju populacije divljaci.
 
 
27 Odgovor lovcu Luki, 25.12.2007. 22:17,
Čuj Luka,pročitaj si ovo i ne kukaj kako je lovcima teško.Lovci su
ubojice koji hrane životinje samo da bi mogli uživati u
ubijanju!Čovjek je poremetio prirodnu ravnotežu a tkz.lovci uživaju
u tome jer su uvjereni da ćine nešto dobro.To je znak lucidnosti i
maloumnosti!
LOVAČKE LAŽI!
www.prijatelji-zivotinja.hr/index.hr.php?id=330
 
 
28 Luka, 25.12.2007. 22:31,
Upravo sam ti objasnio zasto to sto pise na stranicama "prijatelja
zivotinja" nije tocno. Ako tebi to ne pase, pitaj bilo kojeg
veterinarskog strucnjaka. Zivotinja koja radi stetu seljaku sigurno ce
umrijeti, samo je pitanje jeli bolje da ju ovaj otruje ili uhvati u
kakvu stupicu gdje ce umrijeti od gladi, ili da ju lovac ubije metkom.
 
 
29 SJP, 25.12.2007. 22:48,
Vi se brinete za životinje?? A šta je sa izdajom heroja domovinskog
rata? čovjeka kojeg su montirali na te slike... Za kojeg index i
ostali izdajnici pišu ludosti... Tko će odgovarati sada u našem
divnom gradu za izdaju, za pakiranje prvom specijalcu, heroju koji je
branio ovu jadnu državu od ... neznam više koga jer oćito da
izdajica, govana ima na pretek... TO JE ŽALOSNO. ŽIVOTINJA HVALA
BOGU IMA I BIT ĆE IH ALI ISTINSKIH HEROJA...??? TO SI PROMISLITE,
PUĆE HRVATSKI, KATOLIČKI!! NA OVAJ DAN BOŽIĆA IZDAT JE ČOVJEK
HEROJ. TKO ĆE ODGOVARATI?????????????????
 
 
30 Odgovor Luki, 25.12.2007. 23:00,
Da ljudi nisu uzeli previše od prirode bilo bi mjesta i za seljaka i
za divlje životinje!
A to što je Markač također bio u lovu,za to sam se izjasnio jer je
za mene svaki "lovac"primitivna budala.I ako će on u haški zatvor
radi kršenja Zakona,to bi eto,bilo PO ZAKONU za kojeg smo se SVI MI
BORILI.
Poštujem hrvatske generale i nisam za to da ih se poklanja nekakvom
Hagu!Gotovina je za mene heroj,ali "lovac"Markač je za mene
budaletina koljačka!
 
 
31 misli što čitaš!, 25.12.2007. 23:24,
Rekoh,nebi ja generale u Hag.Svaki borac u našem domovinskom ratu
nije zaslužio da mu sude nekakve kreature izvana.
Ponavljam,"lovci"su maloumne,primitivne budale koje uživaju u
klanju i ubijanju.Znači nisam spojio ratnika i "lovca":)
"Lovac Markač"je budala iz opisa!Svaki "lovac"je ta budala iz
opisa!Znači ovaj članak govori o "božičnom lovu"i ja smatream da
su SVI ti sudionici maloumne primitivne budale.I kiro i jopa i iharoš
i markač i ostali.Primitivne neevoluirane budale koje žive da bi
ubijali divlje životinje.
 
 
32 noName, 26.12.2007. 00:22,
montirali kazes...hah ma oni su svi zapravo slavili bozic, i ove
divlje svinje su namontirane...eh ti monteri nonono
 
 
33 , 26.12.2007. 00:48,
Nije mi jasno zasto lovci, ako se vec predstavljaju kao zastitnici
zivotinja, nose puske s pravim streljivom koje moze ubiti.
Zar nismo napredovali i izmislili neka sredstva za uspavljivanje
islicne stvari kojima se mogu stititi ti jadni seljaci kojima ce srne
napraviti toliku stetu.
Fino ih uspavate, odnesete u sumu, nahranite ih i sve ok.
Zasto ih morate ustrijeliti da bi im pomogli i zastitili ih od neznam
cega.
Mislim da se lovci mogu braniti ovim ili onim razlozima, no ipak, ako
je neko ikad slusao kakve lovacke price, onda zna o cemu se tu radi.
To je jednostavno zelja za ubijanjem, a kak se nemogu pofajtati s sebi
ravnima onda lijece svoje komplekse i izivljavaju se na onima koji im
nemogu vratiti.
Ak ste takvi borci, skinite se u gacice i odite s Mirkom Filipovicem u
ring pa da vas vidim, a ne srnu gađati s puškom dobro skriven na
nekoj ceki...
Ili jos bolje, uhvatite te divlje svinje golim rukama
 
 
34 laufer, 26.12.2007. 02:47,
kad sam bio mlađan lovac jaaaaaaa,
jedna me je kurva volelaaaaaa............
 
 
35 , 26.12.2007. 12:52,
Ajme kolko vegana na jednom mjestu. I još se drže ko da su svetci.
 
 
36 Markać specijalac ha ha, 26.12.2007. 13:31,
Markać je obićni pizdun kao i ostali koji pakuju Ademiju i našem
Anti Gotovini.Kakav je to heroj,pratite suđenje Ademiju pa
zakljućite kako se junački drže od Loše koji je bio špijunčina
do ostalih.Ante tomić je dobro nazvao to suđenje AJMO NAGUZITI
ŠIPTARA.Sramota za hrvatski narod čovjek je heroj Šibenskog mosta a
nijedna udruga iz Šibenika nije se pobunila za sramotu koju mu
nanose.Najgore od svega je pakovanje njega i njegovih advokata
Gotovini.
 
 
37 Ffuujj, 26.12.2007. 13:36,
Gadite mi se odvratni
 
 
38 popović, 26.12.2007. 13:37,
otadžbina zove, nema se vremena za ovakve pozadiske pizdarije.
 
 
39 aldo, 26.12.2007. 13:55
Lovci su ubojice čije okrutne nagone štite zakoni koje su donijeli
druge ubojice.
 
 
40 razum, 26.12.2007. 13:59,
Za sve postoji alternativno rješenje pa tako i za pretjerani
natalitet divljih svinja, a to sigurno nije pokolj nedužne divljaći
od strane pijanih mačo likova.
 
 
41 potjeh, 26.12.2007. 14:18
za povracati !!!@lovac -te bajke "zrtvovanju" vas lovaca kad hranite
divljac je odvratna! i ja potrosim prilicnu svotu novca na hranu za
ptice pijevice ali sve sto mi je dovoljno je njihov pijev a ne njihova
krv ...
 
 
42 ?!?!?!, 26.12.2007. 14:32,
Kada strani lovci dolaze u Hrvatsku, to je također, valjda zbog
"zaštite i ravnoteže hrvatske prirode"!!! Koliko ima naivnih koji
će na to nasjesti i povjerovati?!?!?! Pročitajte izvrsnu knjigu
ŽIVOTINJA I ČOVJEK, autora Nikole Viskovića u kojoj su temeljito
raskrinkani lovci! Na www.prijatelji-zivotinja.hr, u rubrici "Lov",
možete između ostalog pročitati i 8. LOVAČKIH LAŽI.
 
 
43 animal, 26.12.2007. 14:34,
Zašto se ne organizira lov na ljude. Ima dosta političara koje bih
rado lovio puškom po šumi. Pustite životinje na miru. Prije nas su
nastanili ovaj planet i mi smo na njihovom tlu.
 
 
44 Mario Petrinovich, 26.12.2007. 14:42
Zasto se ne organizira lov na ljude? Pa Markaca bas i sude zato sto je
sudjelovao u planiranju i organiziranju lova na nenaoruzane civile.
 
 
45 lovac, 26.12.2007. 15:25
Vi koji kažete da su lovci samo ubojice može vas bit sram. I ja sam
lovac i vodim lovnogospodarske osnove pa znam jako dobro o svemu tome.
Lov nije samo ubijanje već i prehrana i održavanje životinjskog
biotopa tj. njihovog staništa. Sad tu govorite da je ovo pokolj, a
volite jest divljač dajte nemojte pričat ako neznate ništ o tom,
jer lov nije samo ubijanje i to valjda znate. I ubuduće nemojte srat
o nečem o čemu nemate pojma. A ovaj koji je reko da su lovci ljudi
bez srca može ga biti sram seljačina
 
 
46 koko, 26.12.2007. 15:52
Odgovor lovcu:

Lovci su skupine pijanih budala koji naoružani lutaju šumama i
poljima i pucaju po svemu što se miče. A to oni zovu športom.
 
 
47 , 26.12.2007. 15:53,
Možda među lovcima ima poneki ljubitelj prirode i životinja, ali ja
još takvog nisam upoznao..svi oni lovci koje poznam su uglavnom
ljubitelji dobrog paprikaša, kobasica, i gemišta..;)
 
 
48 Prirodnjak, 26.12.2007. 15:54,
Nikakva zastita prirode ne moze opravdati ocevidni trijumpf i slikanje
u lokvama krvi. Podsjeca na Indijance koji u ruci dizu skalp zrtve.
Slast ubijanja im je u ocima. A karakter takvih osoba nesumnjiv.
 
 
49 v, 26.12.2007. 17:14,
A VIDI BAJSERA...ON JE VJEROVATNO TRAZIO DA MU NETKO GUZU UGRIJE I
UVALI MU PRAVU LOVACKU KESU...E MOJ IGORE...
 
 
50 llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll, 26.12.2007. 17:26
kaže moj tata da su sve to čobani i budale
 
 
51 bilogorac, 26.12.2007. 18:53,
ovo nije niti održavanje prirodne ravnoteže niti borba za
preživljavanje!
ovo je najobičniji masakr skupine mačo muškaraca na visokoj
ljestvici društvene piramide... bar se tako ponašaju. da tada nisu
bili u lovu vjerojatno bi doma mlatili ženu il djecu. što niste
išli u lov kao pravi muškarci i rukama iz lovili!?
 
 
52 Lik, 26.12.2007. 19:04
Tako katolici slave Božić.
 
 
53 , 26.12.2007. 19:22,
Zašto gradonačelnik izdaje priopćenje o lovu koji organizira neka
tvrtka?
 
 
54 željko, 26.12.2007. 19:41,
Lovci ovakvi lovci onakvi ,ma pustite priče. Bit lova (moje skromno
mišljenje) je ipak u onom trenutku kad na stol donesu prefini gulaš
sa veprovinom naravno.Pozdrav Željko-zgb
 
 
55 manon, 26.12.2007. 20:06,
Trebalo bi njih lijepo bacit u šumu bez pušaka i pasa pa nek lijepo
love goloruki. Lako je bit faca kad je vepar na 100 metara od tebe.
 
 
56 Prijatelj životinja 1, 26.12.2007. 20:19,
Braćo Hrvati puške i noževe u ruke i idemo mučiti, ubijati, klati
životinje po šumi. Predivna božićna poruka. Ponosan sam što sam
Hrvat!
 
 
57 miki, 26.12.2007. 20:33,
Dobro su HDZovci zajebali Marača . To mogu samo oni ha ha ha ha
 
 
58 , 26.12.2007. 20:51,
zante vi sta ja se slazem s katemom on je u pravu zamislite samo
koliko kosta jedan popravak auta kad lupite krmacu pri 100 km na sat
razbijevam cijeli auto.a sta bi se dogodilo da netko pri 100 km na sat
lupi sa motorom krmacu od 100 kila taj bi bio mrtav.znajte ja kao
buduci lovac podrzavam te ljude i ne zavidim im na krvi JEL VAM JE
SVIMA DOBRO JEST SVINJECE,PRASECE,KOKOSJE MESO sta onda niste
vegetarijanci konji jedni.zamislite se samo malo od svih ovih
komentara na ovom postu niti jedan nije ispravan.svi mi jedemo meso a
za to meso morala je neka zivotinja dati svoj zivot.ali svima je dobro
jesti prasetinu na raznju.i ti ljudi na slikama su samo ljudi isto kao
i mi a nek mi samo netko kaze od tih LJUBITELJA zivotinja da nije
nikad zgazio mrava pa cu mu nabit krmenadlu u dupe.KIRIN,BAJSER,JOPA
svi su oni ljudi koji se bore za viroviticu i koje ne bi trebali
vrijedat ali to svi mi zaboravljamo.i sta bi bilo da se zivotinje ne
ubijaju koliko bi ih bilo na ovom svijetu sad bi svinje hodale po
parku a jeleni bi vam hodali po dvoru i kako bi to onda bilo?ako ste
toliki ljubitelji zivotinja sta onda ne odvedete ove dukele iz grada
koji lutaju po ulicama i krepavaju od gladi ma pravi ste vi ljubitelji
zivotinjama.i sad neka mi netko kaze da ja nisam u pravu.nije me sram
i neka me otkrije tko hoce zovem se Hrvoje i zelim postat lovac i
podrzavam sve ove ljude na slikama.Kirin,Jopa,Bajser samo tako i ne
obazirite se na ove budale njih bi sve trebalo pohvatat i te
ljubitelje zivotinja takoder.zamislite se samo koliko su ovi ljudi
ucinili za nas grad?makar da su svi nasi ljudi koji su na velikim
polozajima lovci ja im ne bi zamjerio jel je lov skup hobi i za njega
treba imat novaca ali kad bi vi znali da se zivotinje ubijaju samo 2
ili 3 mjeseca u god a da je sve drugo lovostaj da se za vrijeme
lovostaja odrzavaju sume da se kosi trava da se rade hranilice da se
hrani divljac da se posumljavaju sume da se sve radi tijekom cijele
god onda bi se malo zamislili.i koliko je puta ljude ugrizla lisica a
bila je bijesna a onda se ljudi pitaju a gdje su ti nasi LOVCI i sta
bi onda mi morali napravit na ovom mjestuha ljubitelji zivotinja sta
da takvu lisicu pustimo neka grize druge ljude po gradu jelda.ili da
je ubijemo mislim da bi se vise ljudi slozilo ubit takvu zivotinju a i
ZAKON TAKO KAZE.
 
 
59 HEAD, 26.12.2007. 20:52,
nisam se potpisao taj broj 60 je HEAD
 
 
60 SPECIZAM, 26.12.2007. 20:57,
Mislim da ovo nema nikakve veze sa hrvatstvom ili antihrvatstvom, već
sa specizmom! Ovdje se radi o obijesnom primitivizmu zbog trofeja,
razvijanja "muških vrlina"... Pročitajte izvrsnu knjigu ŽIVOTINJA
I ČOVJEK, autora Nikole Viskovića, u kojoj su lovci temeljito
raskrinkani. Na www.prijatelji-zivotinja.hr, u rubrici "Lov",
između ostalog, možete pročitati i 8. LOVAČKIH LAŽI. Lov je
zabranjen u ženevskom kantonu, Nizozemskoj... Broj lovaca u Europi
sve više opada... Također, preporučujem i knjigu koja je
promijenila svijet: OSLOBOĐENJE ŽIVOTINJA, Petera Singera.
 
 
61 , 26.12.2007. 22:25,
Nadam se da će nam objasniti kako je Kiro na slici deblji nego što
je bio 2003.! Vjerojatno je u lovu pogodio košnicu, pa su ga pčele
izbole, i eto, taj dan je slučajno bio oteknut...:)
 
 
62 Fotografirano 22.12.2007 u 17:15sati, 26.12.2007. 22:30,
Gospoda se brane da je fotografija nastala prije četiri godine.
Mahuna. Kada se fotografija sa portala save-a na comp, pa zatim
pogledaju exif podatci, jasno se vidi vrijeme nastanka slika. Jedna iz
niza je nastala točno u 17 sati i 15 minuta i to 22.12.2007. Zatim
piše marka fotoaparata s kojim je sve uslikano. Canon eos 400. Takvi
aparati su u prodaji tek nekoliko mjeseci unatrag, a oni kažu četiri
godine. Politička elita, a ponašaju se ko diletanti. Pa koga oni
lažu? Ako slike ne možete skinuti sa ove stranice odite na neku
drugu pa isprobajte. Slikano prije četiri godine. Smiješno
 
 
63 mirko, 26.12.2007. 22:55
drugi su cuvali,uzgajali,a vi gospodo ubijajte nadam se da ce biti ko
se maca laca od njega i gine ,,,,,,
 
 
64 dragan, 26.12.2007. 23:29
pa fino.masu puta sam bio pogonic za guzice od gospode.fino im nateras
zivotinje oni ubiju i hvale se jedan drugom.lovci babe mare.pola njih
ljubitelji vrsnog oruzija a kad je bio rat niko nema pojma gdje su
bili.(svaka cast izuzecima).nakon toga odu u lovacke kuce i nazderu se
i napiju dok se ne useru.svaka cast da se ispovracas.uglavnom love
firmasi,lovatori,lazovi.vjerojatno kod kuce nemogu obnasat svoje
bracne duznisti pa idem iz obijesti upucat koju jadnu zivotinju.kakvi
lovci opet kazem.da ih indijanci vide posramili bi se pravi predatori
u prirodi.ha ha ha ha ha .
 
 
65 draganb1, 26.12.2007. 23:39
da se nadovezem na post pod brojem 60.pa sta ti pises mulac jedan i
koga ti podrzavas. pa ti nemas pojma.ti u svom zivotu neces vidjet sto
sam ja vidio sto se tice lova.sigurno si tatin sin kojeg cale uci kako
samo gospoda love.uopste me ne zanima kad su gospodin kirin i ostali
lovili mogu kad hoce. vec hocu da ti pokazem brutalnost nad
zivotinjama.pa hajde jesil kad bio u hladnjaci gdje su mrtve zivotinje
jesi klinac da vidis zalost i covjekovo umijece ubijanja.jebo te
lovostaj . sta ti znas o tome.pa sta bi ja sve mogao rec i napisat i
imenovat al necu.ako imas sta pametnije u zivotu radit radit radi. ako
bas hoces bit lovac nadam se da ce ti bit zao pogledat zivotinji u
polu mrtve oci,nadams eda ce ti prisjest.
 
 
66 gogo, 26.12.2007. 23:47
pa zasto svabo dolazi u hrvatsku u lov?pa nije svabo lud da ubija
svoje on svoje cuva.u hrvatskoj moze i smije. ima paru.! sve se u
hrvatskoj moze kupit ce jednog dana neko i tu hrvatsku.
 
 
67 haag, 26.12.2007. 23:57,
Dobar kucni pritvor :)
 
 
68 mesojed, 27.12.2007. 00:01,
ajde vegići šutite više... Nemojte jest travu ona nam kisik
proizvodi... UBIJATE NAS!!!!!!! koji ste vi specijalci teški....
 
 
69 pišković, 27.12.2007. 00:08,
imao sam čast upoznati nekoliko lovaca u svom životu i ovo što
većina vas priča kako su lovci seljačine, primitivci koji se napiju
i samo pucaju okolo po šumi nema veze s vezom. koliko vas je stvarno
razgovaralo s nekim lovcem? koliko vas zna što je to lov stvarno? ne
volim pričati o nečemu ako o tome ništa ne znam, a, koliko vidim,
puno ljudi ovdje melje o stvarima o kojima ništa ne zna ili o kojima
zna iz nekih tendenciozno napisanih knjiga koje služe za zaluđivanje
masa i za jednostrano gledanje cijele priče.

a sad par komentara na prijatelje životinja i slične ljude koji mi
se gade toliko da mi se želudac okrene svaki put kad jednog vidim.
ako je toliko super i odlično biti vegetarijanac i ne ubijati
životinje radi prehrane, zašto onda morate uzimati nadomjestke hrani
kako biste preživjeli? zar ne možete iz biljaka dobiti sve što vam
treba? ne možete?! vidi čuda! to je zato što je čovjeku za zdrav
život potrebna raznovrsna prehrana, a to uključuje i meso!

vidio sam par komentara u stilu da se čovjek nije umiješao sa svojim
načinom, danas bi bilo mjesta i za divlju svinju i za seljaka. pa
gdje živite vi??? na kojem planetu??? da su babi jaja, bila bi djed!
čovjek se umiješao, situacija je takva kakvu imamo i jedini način
održanja životinjske populacije na nekom prihvatljivom nivou jest
lovom (planskim, urednim, prijavljenim). vratite vrijeme ako možete
pa onda popravljajte stvar načinom da se čovjek ne treba miješati i
slično. kad se već umiješao i napravio situaciju kakvu imamo sad,
da sve pusti van nadzora, stvari bi toliko otišle k vragu da bi
trebalo još više lovaca nego ih imamo sada da stvari vrate u
normalu.

i još jedna stvar - koji je vama klinac s tim životinjama??? koliko
ljudi, pazite LJUDI (to su ona živa bića koja su svjesna sebe) u
Hrvatskoj ima koji gladuju, koji nemaju krova nad glavom, koji jedva
spajaju kraj s krajem??? i vi se onda brinete oko nekoliko svinja koje
su odstrijeljene??? pa može vas sve biti sramota! posvetite upola tog
vremena koje posvećujete životinjama ljudima u svom mjestu i onda
ćete napraviti neki pomak u društvu! ili vam se to ne isplati jer
onda ne biste mogli nikome uzeti nikakve novce?! sram vas može bit!!!
 
 
70 1, 27.12.2007. 00:40,
ti idiote iznad mene volio bi jednog dana vidjet sliku kako ti i svi
koi su ko ti ležite u lokvama krvi,a ove jadne životinje pokraj vas
 
 
71 ČIKA KURE, 27.12.2007. 01:38
Vi takozvani ''prijatelji životinja'' znate samo puno
pričat.Dobro vam je KTM poručio uzmite neke literature iz lovstva i
pročitajte ponekad nešto o lovnom gospodarenju i načinima lova te
njegovom provođenju i lovnoj etici. Da smo barbari išli bi tenkovima
na divlje svinje ili minobacačem a ne točno propisanom balistikom u
tom smislu. Da se o brojnosti divljači ne vodi računa vjerojatno je
ne bi bilo još od vremna kada je prva puška napravljena. Da je
čovjek u svojoj evoluciji jeo samo biljke ostao bi gluplji od ribe,a
upravo se od sastava koje meso sadrži uzdigao iznad ostalih živih
bića ikada i na taj način mu se razvio mozak bolje nego bilo kojoj
drugoj vrsti. Nadalje možda neznate da lovci redovno hrane divljač u
vremenu kada su uvijeti ekstremni za njihovo preživljavanje, znate
kukuruzom, sjenom itd. Dali ste ikada bili u šumi, ili na poljima u
zimskim uvijetima kada nema travke žive da se uvjerite u to , ne
nego svi vi iz toplih soba i fotelje svoje sobe znate pričati ljudima
koji su svaki dan na terenu i u praktičnom smislu pomažu toj
divljači i dobavljaju joj hranu. A na kraju krajeva nikada niste niti
vidjeli divlju svinju u staništu, niti jelena niti srnu i neznate
šta je veće jedno od drugoga, jel to ima 30 ili 250 kg i sl. a
zašto !!? zato što i dalje samo puno pričate a ništa praktično
niste vi nikada napravili.Jezik brži od mozga.
 
 
72 999, 27.12.2007. 02:01,
i još jedna stvar - koji je vama klinac s tim životinjama??? koliko
ljudi, pazite LJUDI (to su ona živa bića koja su svjesna sebe) u
Hrvatskoj ima koji gladuju, koji nemaju krova nad glavom, koji jedva
spajaju kraj s krajem??? i vi se onda brinete oko nekoliko svinja
koje
su odstrijeljene??? pa može vas sve biti sramota! posvetite upola
tog
vremena koje posvećujete životinjama ljudima u svom mjestu i onda
ćete napraviti neki pomade's u društvu! ili vam se to ne isplati
jer
onda ne biste mogli nikome uzeti nikakve novce?! sram vas može bit!!!
PAZI PAMETNJAKOVICA!!! A TKO JE DOVEO TE LJUDE (ZA KOJE SE TOLIKO
BRINES) U SITUACIJU DA NEMAJU KROVA NAD GLAVOM I DA JEDVA SPAJAJU KRAJ
S KRAJEMž??? OVAKVI ''GENERALI'' I LOKALNI SERIFI SA SLIKE! KO
JE JAMIO,JAMIO, PA SAD UZIVAJMO U SKUPOM ''šPORTU'' , A SIROTINJI
CEMO JEDNOM NA GODINU ZA BOŽIĆ SKUHATI MALO BOLJI RUČAK I SLIKATI
SE SA NJIMA KAO SA OVIM VEPROVIMA,ŽALOSNO. AKO NAS NASTAVE OVAKVI
VODITI USKORO ĆEMO SVI MI TRČATI PO ŠUMI I BJEŽATI OD OVAKVIH
''STUPOVA DRUŠTVA'' KOJIMA ĆE DOJADIT PUCAT PO VEPROVIMA, PA ĆE
MALO PUCAT PO SIROTINJU!
 
 
73 zec, 27.12.2007. 02:14,
ČIKI KURETU: Čovjek je jedući meso se uzdigao na razinu na kojoj je
danas! A na kojoj je to razini čovjek danas? Na toj da uništava i
ubija sve oko sebe! Mozak mu se razvio jer jede meso? Pa tigrovi
lavovi i ostali predatori jedu smo meso, jel to onda znaći da su
najinteligentnija bića na planetu? Pa mislim da i jesu. Niti jedna
životinja ne ubija i ne uništava eto tak, zato sto joj se malo
prohtjelo! Nego samo da preživi, a stvarno zamisli samo kakva bi
zamlja bila bez čovjeka, kako bi te jadne životinje preživjele da
nema nas ovako dobrih ljudi koji ih hranimo,mazimo,pazimo, a onda
istresemo u njih kilu, dvije TOČNO PROPISANE BALISTIKE! To bi bio
UŽAS, prirodna ravnoteža na zamlji,pa kome to još treba!
 
 
74 maras, 27.12.2007. 08:22,
I PAMETNI ANĐELKO RIBIĆ PLASIRA SLIKE U JAVNOST!
TO JE ŠKOLOVAN HDZ-OVAC!
 
 
75 EVE ZNAM, 27.12.2007. 08:38,
NEZNAM STA VI LUPETATE, TREDICIJA LOVA ZA BOŽIĆ DATIRA IZ PRASTARIH
VREMENA, TO ŠTO VI TO NEZNATE VAŠA STVAR.
 
 
76 sjp, 27.12.2007. 09:09,
ljubitelji zivotinja??! Svo vi sto pljujete po markacu, sto dovodite u
pitanje nkegovo dompljublje, koji ga nazivate koljscem, primitivci
gdje bi bili da njega i nas uz njega Nike bilo ?? Gdje bi vam djeca,
ocevi i majke bili?? Osim vama srbima koji lozite a ove hrvatine
prihvacaju pljuvacinu po markacu i specijalcima koji su ginuli ha
domivinu i markaca, jedite govna, idite tadicu u srbiju!!! Dran vas
bilo, ni ne poznajete ga a pljujete! Srbi svoje brane a hi nazovi
hrvati.. Jebe mi se za ostalu gospodu ali markac zasigurno Nije
zasluzio vase cetnicko-kumunisticke, neprijateljske komentare! Inace
es slazem es je Idiot samo mogao u ove dane bozica objaviti ovakove
slike krvoprolica. Inace gospodo, lov je u svijetu normalna stvar.
 
 
77 pišković, 27.12.2007. 11:36,
@1
ti idiote iznad mene volio bi jednog dana vidjet sliku kako ti i svi
koi su ko ti ležite u lokvama krvi,a ove jadne životinje pokraj vas

ovakvim komentarom si gori od svakog lovca, od onog najgoreeg koljača
u mesnici što su znali prikazati na raznim filnovima koje vi
prijatelji životinja toliko volite.

@999
PAZI PAMETNJAKOVICA!!! A TKO JE DOVEO TE LJUDE (ZA KOJE SE TOLIKO
BRINES) U SITUACIJU DA NEMAJU KROVA NAD GLAVOM I DA JEDVA SPAJAJU
KRAJ
S KRAJEMž??? OVAKVI ''GENERALI'' I LOKALNI SERIFI SA SLIKE! KO
JE JAMIO,JAMIO, PA SAD UZIVAJMO U SKUPOM ''šPORTU'' , A
SIROTINJI
CEMO JEDNOM NA GODINU ZA BOŽIĆ SKUHATI MALO BOLJI RUČAK I SLIKATI
SE SA NJIMA KAO SA OVIM VEPROVIMA,ŽALOSNO. AKO NAS NASTAVE OVAKVI
VODITI USKORO ĆEMO SVI MI TRČATI PO ŠUMI I BJEŽATI OD OVAKVIH
''STUPOVA DRUŠTVA'' KOJIMA ĆE DOJADIT PUCAT PO VEPROVIMA, PA
ĆE
MALO PUCAT PO SIROTINJU!

ovdje se opet mijenja tema jer ne možeš ničim konkretnim opovrgnut
niti jedan navod iz mog prošlog komentara. cijela tematika ovoga je
lov, a ako hoćeš, možemo mi i o pretvorbi i privatizaciji. nema
problema...

ponavljam se - treba raditi sa situacijom kakva jest, a ne naprdivat o
tome što bi bilo da je bilo. to što se dogodilo u pretvorbi i
privatizaciji je naša nacionalna sramota i trebalo bi ovoliko strke
koliko se diglo oko ovih 17 svinja napraviti oko nikakve pravne
države, oko toga da nitko nije odgovarao za jednu od najvećih
pljački koja se dogodila u Hrvatskoj. ali to je drugi par opanaka.
ljudima treba pomagati, a ne stvarati toliku halabuku oko nekoliko
svinja. ali, kao što sam ranije rekao, nije vama to u interesu jer ne
možete nikakve novce izvući pa onda se idemo boriti za "prava"
životinja! ma sramota! licemjerje koje nema granica!
 
 
78 LOL, 27.12.2007. 12:30,
Anđelko Ribić referent za odnose s javnošću! Ma jok, malo sutra,
referent za odnose sa Haškim tribunalom! ::)))
 
 
79 maras, 27.12.2007. 13:21,
anđelko pajin dupelizac!
kao da on zna šta je PR i odnosi sa javnošću. sjebo je cijelu
hrvatsku!
 
 
80 , 27.12.2007. 15:40,
šta ćeš
 
 
81 Pišković i ostali specisti..., 27.12.2007. 15:44,
G. Piškoviću, Vaš komentar, odnosno stil pisanja, govori sve o
Vama, kao i o ostalim specistima! Pišete da se treba brinuti o
ljudima, a ne o životinjama" Ako Vam je toliko stalo do zaštite
ljudi, jeli Vas netko ometa u tome?! A za one kojima se ne povraća na
aktiviste za prava životinja, preporučam da na
www.prijatelji-zivotinja.hr, u rubrici "Lov", između ostalog
pročitaju i 8. LOVAČKIH LAŽI. Također, u izvrsnoj knjizi
ŽIVOTINJA I ČOVJEK, autora Nikole Viskovića, temeljito su
raskrinkani lovci u njihovom "hobiju" iz obijesti, primitivizmu,
sticanju trofeja, razvijanja "muških vrlina"... Lov je ukinut u
ženevskom kantonu, Nizozemskoj...Broj lovaca u Europi stalno opada...
Kod nas tih "zaštitnika hrvatske prirodne ravnoteže" ima oko
50.000. Vjerovatno i strani lovci kada dođu u Hrvatsku, tu dolaze iz
"prevelike želje za očuvanjem hrvatske prirodne ravnoteže"!
Koliko ima naivnih koji će na to nasjesti?!
 
 
82 Ovako stvari realno stoje!, 27.12.2007. 15:46,
Da ove slike nisu izašle u javnost niti bi mi znali di je Markač ni
šta radi, a na ovaj način je poljuljano povjerenje Haškog suda u
Hrvatsku vladu i Haške optuženike koje bi možda i pustili kroz koje
vrijeme na slobodan dopust, prvenstveno mislim na Gotovinu koji sad
neće dobit ni dana da se vrati u Hrvatsku dok ne završi suđenje. A
ministar Kirin kao nadležna institucija (ako se ne varam) koja je
upravo zadužena za čuvanje reda i discipline optuženika koji su
trenutno u Hrvatskoj stoji rame uz rame sa generalom a zna da on ne
smije biti izvan svoga teritorija svoga grada itd.. A Markaču šta ti
je to uopće trebalo, lovio bi veprove kad te oslobode al svejedno
imaš moju podršku. Ministar Kirin da nije već otpisan iz buduće
vlade sa ovime bi si pripisao sigurno mandat na raspolagenje jer bi
tako Ivo bio primoren reći, a u principu čak nije ni loš bio
ministar,al drugi puta treba više pazit na detalje, šta smijem a
šta ne smijem!!! Pozdrav
 
 
83 sjp, 27.12.2007. 16:46,
Pišković, ti bi trebao ležati u lokvi krvi jer si idiot od kada si
iz mame ispao... vi ste domoljubi??? vi ste obična bagra, željna
krvi čovjeka koji je PRVI bio , isprad svojih specijalaca!! I da,
znam sta pričam jer sam se borio uz njega. Neslažem se sa
objavljenim slikama odstreljanih životinja ali to ne znači da svaka
budala može pljuvati po heroju! Niste vi crveni, vi ste crni gadovi.
Svi mi odgovaramo za svoje postupke, tako će i ovi na slikama
odgovarati, ali ne vama, banditi kojima ništa nije sveto. Jebale vas
životinje, čovjek je vodio elitu u ratu. U P.M. bi vi bili da
specijalaca i gardista nije bilo... sada tu neki majmun spominje
ademija izdaju i da je markač bio iza nekoga... BIO JE UZ NAS PRVI, a
vi koji neznate neširite gluposti jer smrdite od njih!!!! Ovo je
ujedno moj zadnji komentar jer ovdje ljudi nema nego Carlini kurvini
sinovi!!! Trebali smo srbe i JNA pustiti da prvo ubijaju, to izgleda
neki misle. Jebi ga mi Hrvati smo govna a srbi nam pale vatru sa nekim
komentarima kao ljubitelji životinja, DAJ NE SERITE.
 
 
84 SJP, 27.12.2007. 17:00,
pIŠKOVIĆU, JEDINO SE SLAŽEM S TVOJOM TVRDNJOM ZA PAJU, KIRU, JOPU,
I TAKVE, ALI NE SERI O MARKAČU KADA POJMA NEMAŠ!!! Stari ti lupaš
lončiće!! Ponavljam, neslažem se sa ovim šta su objavili, slikali,
uradili, ali to Nikome nedaje za pravo da pljuje po nekome koga nezna,
a TI Markaca neznas. Nikada nisam robovao lićnostipa tako ni
Markaču, ali on je heroj domovinskog rata, bio ispred svojih
specijalaca, JEDINI ČASNIK TOG RANGA, ISPRED SVOJIH LJUDI, Na
velebitu, Baniji, Pakracu,.... a ovi drugi, osim Gotovine, Norca,...
Nemate vi pojma, a sto je najžalosnije, NEZANIMA VAS!! SAMO PLJUJ!!!
TUŽNA JE OVA ZEMLJA ZBOG MAJMUNA IZ VIROVITICE KOJI PUCAJU OD
BAHATOSTI A I PRAVIH GENERALA KAO MARKAČ KOJI MORA JEST NAŠA GOVNA.
A vi pojedinci imate obtaz da ga pljujete!???
 
 
85 HEAD, 27.12.2007. 18:07,
LJUDI MA OVI LIKOVI SU LEGENDE PONOS NASEG GRADA:::
 
 
86 , 27.12.2007. 22:07,
Mislim da tu Kiri pakuju Paja i comp.
 
 
87 uhiceni, 27.12.2007. 22:32,
kiro,kiro!! pa,sta je?! prvo si zafulao akciju,pa sad i ovo jos!
hehehehe!!!! pa,pa, kiro!!! tamo i gdje ti je i mjesto(u vanadisu)
hahahahahahahahaha
 
 
88 pišković, 28.12.2007. 12:26,
@sjp

dobro, gdje sam ja to pljuvao po Markaču? mislim da nigdje jednom
rječju nisam uvrijedio čovjeka. štoviše, slažem se s tobom kada
kažeš da nije bilo takvih ljudi, mi bismo danas bili u ... (da ne
koristim psovke).

ako ciljaš na moj dio o pljački u pretvorbi i privatizaciji, nitko
ne može opovrgnuti da je nije bilo. ali ja niti jednom rječju nisam
spomenuo generala Markača u tom kontekstu. pa nisam blesav javno
ljude prozivati bez ikakvog razloga i bez ikakvih dokaza!

i još jedna stvar - vidim da su svi jaki na jeziku, a svi se srame
potpisati iznad onoga što komentiraju.

a sad za prijatelje životinja - već po stoti put ovdje navodite kako
treba pročitati 8 lovačkih laži i neku knjigu iz koje će nam sve
biti jasno. prvo, od onih lovačkih laži, ja niti jednu nisam čuo da
mi je ikad bilo koji lovac spomenuo. napominjem, ne bavim se lovom,
ali znam dosta lovaca. za laži 1, 2 i 4 kao laik mogu odgovoriti
sljedeće: naša Lika je ogroman prostor koji nitko ne obrađuje -
niti ga itko kosi, niti ga itko ore. laž br. 1 možda vrijedi u
Europi, kod nas nigdje nije primjenjiva (skoro pa ni u Slavoniji),
što je prije svega žalosno. za laži 2 i 4 - što je sa zečevima u
Australiji? oni su ekstreman primjer, ali slično je sa bilo kojom
životinjskom vrstom koja nema svog prirodnog neprijatelja (kakav
unutarnji regulator i kakve gluposti).

ostale laži ne znam pa ih ne želim niti komentirati, iako sumnjam da
je lov na ugrožene vrste dozvoljen samo tako, bez ikakvog nadzora i
evidencije. pa ugrožene biljne vrste se ne smiju brati, pobogu!

ali vidim da prijateljima životinja nema smisla ništa obrazlagati
jer ću opet doživjeti uvrede na osobnoj razini bez ikakvih pravih
argumenata koji bi pobili moja uvjerenja i tvrdnje i uvjerili me u
suprotno.

sretan vam Božić i ovi božićni blagdani.
 
 
89 hehe, 28.12.2007. 19:11,
toooooooooooooooooooooooooooooooo
 
 
90 lpsp, 28.12.2007. 19:34,
Pišković, neznam na koga mislite kada govorite o "uvredama na
osobni račun"?! Uostalom Vi ste pisali da Vam se povraća na
aktiviste za zaštitu i prava životinja!
Inače, za sve one koje to zanima, preporučam knjigu o specizmu, koja
je promijenila svijet: OSLOBOĐENJE ŽIVOTINJA, jednog od vodećih
svjetskih bioetičara Petera Singera.
 
 
91 lena, 28.12.2007. 20:25,
Bravo Hrvatsko pucanstvo!!!!!!!!
Takove vas i poznajem_trac,zavis,idiotizam,jednom rijecju GAMAD.
Sudili bi a pet razreda skole jedva da ste uspijeli savladat.
Koga od vas dira sto ljudi na Bilogori love.Ljubitelji prirode a ni
zrva u dvoristu nemate-pobijegli od strahote.LIJEPI POZDRAV- WIEN.
 
 
92 Lena, 28.12.2007. 20:32,
Kladila bih se da 75% ovih komentara dolazi upravo iz Viroviticke
zupanije.Drago mi je da na dugacko i siroko se zna kakvi (ljudi) zive
tamo.Manite se politike i suda-neka vam mame jos zganaca kuhaju.
 
 
93 parizer , 28.12.2007. 21:42,
izbacivači će se vratiti na scenu,molimo žutog prije nego što ode
sa fine i tople stolice da osposobi vanadis.tamo će da velike njuške
pucaju,al ne u svinje nego u pijane klince nogom u guzicu.
a i referenti za odnose sa javnošću će da ponovno prodaju avte,ali
ne one našmikane avte nego polovne tekute.
 
 
94 manon, 28.12.2007. 21:43,
Joj, ak još jednom pročitam da je lov nešto prelijepo, praiskonsko
i divno, zbljuvat ću se! Čovjek se evolucijski izdigao iznad
kromanjonca koji je ganjao divlje svinje po šumama, što se ne bi
moglo reći za naše lovce iz članka. A i ovaj pod br. 60 nije visoko
na evolucijskoj ljestvici, možda malo više od amebe.
 
 
95 , 28.12.2007. 22:21,
koj je kirin idiot ja ne mogu vjerovat
vidi se da je iz požara
mankiji su oni svi
sram ih bilo jadne svinje
a oni se još i slikaju umjesto da to kriju
sad če kirin imat manje para kad ga smjene
haahahahah
 
 
96 , 29.12.2007. 00:16,
Lena nekom nešt o školi dobacuje, a i sama je nepismena...:)))
 
 
97 just I, 29.12.2007. 11:45,
čudno... AL čudno
 
 
98 best, 30.12.2007. 19:43
svak ima svoje misljenje
 
 
99 Ovako stvari realno stoje!, 30.12.2007. 20:17,
Ovo je osvrt na moj komentar pod br. 84 , upravo se tako svršilo sve kako sam napisao tamo prije par dana, da nisam posto novi Nostradamus!! Jebeš ove prognoze da je onda barem sedmicu na lotu skinut!!!
 
 
100 , 30.12.2007. 22:24,
Čujem da će bit veprovina za doček kod sata.
 
 
101 Sv. Hubert - Milanovac, 22.01.2008. 14:45,
Ma vi nemate pojma sta je lov.. odstrijel je samo jedan dio.. a lov je nesto puno vise.. briga o divljaci, druzenje s prirodom, uzgajanje.. npr. kad padne snijeg nikog nije briga sto lovci hrane divljac koja nema sta jest, cisti im puteve.. a kad je odrstijel onda se svi dignu na noge. A sto se odstrijela tice.. da vidite koliko niste u pravu.. Svinje prave veliku stetu i sad na temelju lovno gospodarske osnove imaju u lovistu npr. 200 svinja, a u godini zbog stete koje svinje naprave moraju odstrijeliti 60 komada.. oni odstrijele 40, kako koje godine.. Ovakvi lovovi s vise od 10 odstreljenih svinja nisu cesti.. a i 4.1. prestaje lov na divlje svinje pogonem kao sto je ovaj bio. Znaci, odstreljuje se komad po komad i to ne cesto! Zasto se neokomite na krivolovce koji tamane divljac a nemrdnu k.. za njih.. samo stetu prave! Ajde opametite se i zivili lovci!
 
 
102 , 22.01.2008. 14:59,
... i nijw POBILO nego ODSTRJELILO
 
 
103 LOVAC-ČUVAR PRIRODE, 18.02.2008. 20:34,
Nadam se da ste svi vi "veliki zaštitnici životinja" vegetarijanci jer vam sve ove rijeći padaju u vodu ako ste ikad okusili meso
 
 
104 SJP, 17.04.2008. 20:45,
Vidi Kiro ima na sebi službenu jaknu specijalne policije sigurno ju je za tu priliku posudio na reversssssssss